Право громадян на індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисте звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів закріплено ст.40 Конституції України. Тим самим держава гарантує громадянам України право впливати на точне, відповідно до закону, функціонування органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій усіх форм власності, гарантує обстоювання ними своїх законних прав та свобод.

           Відповідно до вимог галузевого наказу робота органів прокуратури із зверненнями вважається одним із важливих напрямів діяльності, оскільки спрямовується на захист конституційних прав і свобод громадян, зміцнення законності і правопорядку, а основними критеріями оцінки цієї роботи є вжиття вичерпних заходів до задоволення обгрунтованих звернень та реального поновлення порушених прав громадян.


 Прийом громадян у Хмельницькій обласній прокуратурі проводиться щодня, крім вихідних.

 Адреса приймальні - м. Хмельницький, пров. Військоматський, 3

 Телефон приймальні – 0382-75-51-49, 75-51-48

   

графік

прийому громадян керівництвом

Хмельницької обласної прокуратури

 

Керівник Хмельницької обласної прокуратури

Олійник О.Л.

вівторок

з 10 до 12 год.

та з 13 до 16 год.

Перший заступник керівника Хмельницької обласної прокуратури

Гриценко С.М.

середа

з 10 до 12 год.

та з 13 до  16 год.

Заступник керівника Хмельницької обласної прокуратури

Сірик Д.С.

четвер

з 10 до 12 год.

та з 13 до  16 год.

Заступник керівника Хмельницької обласної прокуратури

Самбір О.І.

п'ятниця

з 10 до 12 год.

та з 13 до  16 год.

Начальники управлінь, відділів, прокурори відділів

щодня

з 10 до 12 год.

та з 13 до  16 год.

                              

Примітка:

Керівник обласної прокуратури приймає громадян у разі, якщо у задоволенні звернення відмовлено його заступником.

Заступники керівника обласної прокуратури приймають громадян у разі незгоди з діями чи рішеннями, прийнятими керівником самостійного структурного підрозділу цієї прокуратури, керівником місцевої (окружної) прокуратури.

Відповідно до ст.8 Закону України "Про звернення громадян" не розглядаються повторні звернення з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Не проводиться прийом громадян, які отримали відповідь за підписом Генерального прокурора України, керівника обласної прокуратури (виконувачів обов'язків) з повідомленням про припинення провадження за їх скаргами.   

З 17 год. до 20 год. в робочі та з 8 год. до 17 год. у вихідні і святкові дні прийом здійснює оперативний черговий обласної прокуратури.

 

    


 

Відповідно до вимог ст.16 Закону України "Про звернення громадян" скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі.

Регламентом Хмельницької обласної прокуратури передбачено, що звернення громадян та посадових осіб щодо порушень законів, які надійшли до Хмельницької обласної  прокуратури вперше і по них не приймались рішення керівниками місцевих (окружних) прокуратур, розглядаються в управліннях (відділах) обласної прокуратури і можуть направлятись у відповідні місцеві (окружні) прокуратури.

Враховуючи це, Хмельницька обласна прокуратура рекомендує громадянам та керівникам юридичних осіб з первинними зверненнями звертатись безпосередньо до місцевих (окружних) прокуратур для вирішення їх по суті. У разі, якщо заявник вважає, що його звернення не знайшло свого вирішення вказаними прокуратурами, то відповідно до вказаних законодавчих та нормативних актів він має право оскаржити рішення керівників цих прокуратур до Хмельницької обласної прокуратури чи безпосередньо до суду.

Звертаючись із письмовою заявою до Хмельницької обласної прокуратури, необхідно дотримуватись вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян".

Зокрема, обов'язково необхідно зазначити прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, вказати суть порушеного питання, зауваження, пропозиції чи скарги.